fbpx

Luda avantura Iggija Vaggija – TCR Advanced Pro na hard testu

TCR Advanced Pro

Varaždin – Dubrovnik – Korčula – Lošinj – Cres

“Kad sam u Giant servisu rekel kaj planiram napraviti lagano su okrenuli očima i rekli da TCR Advanced Pro nije bicikl za to i da je najbolje da uzmem drugi. Da se ne može opteretit i da će sigurno nešto puknut.”

blank

“Nije mi bilo svejedno, al’ sad nakon 8 dana putovanja i 7 dana intenzivnog bicikliranja svim mogućim cestama, pa čak i makadamom, nakon cca 850km i cca 11.000m visinske, mogu reći da je TCR zvjerka za sve. I prije, kad sam kupoval, tražil sam allrounder, al da će bit za ovakve avanture…
…još da postoji način za jednostavnije postavljanje bisaga (iako nije za to ). Ustvari mi je najveći problem bil kak smjestiti teret na bicikl koji za to nije, full carbon, bez ijedne rupe za paket treger.”

blank

“S TCR Advanced Pro nisam imao nikakve probleme (unatoč karbonskim kotačima) iako smo par km napravili i po makadamu kad smo pokušali kratiti do Neuma, al nas nisu pustili na mali pogranični prijelaz. S lakoćom sam čak i opterećen bisagama (cca 15kg) postizal brzinu do 30 km/h na ravnim dionicama, sjurio se prema Kupresu 65-70km/h, redovito spuštao 55+ bez i jednog speedwoblea ili iznenadnog trzaja (osim zbog udara vjetra). Prijenosom KOM varijante pogona i kazete (King of Mountain) s lakoćom sam savladavao i najstrmije uspone i ostavljao ekipu daleko iza sebe. Na spustu, bez klaćenja, redovito sam morao kočiti da ostanem u formaciji ili se jednostavno pustio i čekao ekipu u podnožju. Vjerojatno je tome pomogla aeromizirana rama, oni su bili teži od mene…
A i lepa je…
Kalinka je moja gejša, 芸者.”

blank

“Inače, do Dubrovnika preko Bosne mi je već neko vrijeme želja. To sam pričal Zenilu i on se zagrijal jako pa sam mu posudil svoj prvi cestovnjak, usput je to spomenul Igoru pa se i on zagrijal . Ustvari mislim da je trojka idealna brojka, nema puno kompliciranja, nije bilo ni jedne nesuglasice i izmjene svaka 2km su bile taman.”

blank

Etape:
1. Ludbreg-Banja Luka 220km/1100mnv
2. Banja Luka-Bugojno 120km/1000mnv
3. Bugojno-Metković 165km/1700mnv
4. Metković-Dubrovnik 88km/900mnv
5. katamaran Korčula-Vela Luka 55km/1400mnv
6. trajekt-auto Šibenski most-Zadar 77km/900mnv
7. katamaran Mali Lošinj-Porozina, Cres 78km/1600mnv

“Najljepši dio bio nam je kanjon Vrbasa, čak nakon Jajca, a najteži uspon iz Bugojna na Kupres (prijevoj Koprivnica), konstantni uspon 20km, cca10%, možda i više… Najtoplije je bilo kroz Hercegovinu. Od Kupresa do Metkovića je stalni spust, s par uspona, al dođeš u Bugojno potpuno mokar, a spust 60km/h. Povremeno te zapuhne takva vrućina ko da stojiš kraj roštilja.”

IZBORNIK