fbpx

Novi motor, novi bicikl – Reign E+ 2022

reign_e_campaign_banner_desktop

Svaka staza, svaki strmi uspon, svaki uzbudljivi spust. Testiran i razvijen od strane Giantovih profesionalaca, ovaj poboljšani trail model daje vam moć da uživate u najboljim dijelovima vožnje uvijek iznova.

Reign E+ razvijen je u partnerstvu s Giant Factory off-road timom. Josh Carlson, pobjednik više državnih prvenstava u e-MTB-u, odigrao je ključnu ulogu u tom procesu i pomogao razvojnom timu da identificira kritična područja za poboljšanje iz prethodne generacije Reign E+.

Dizajnirana za grube off-road terene, potpuno nova serija Reign E+ kombinira najnovije pedal-assist tehnologije s natjecateljski provjerenim dizajnom. Rezultat je vrhunski E-bicikl s punim ovjesom koji može poboljšati iskustvo vožnje na agresivnom enduro terenu. Od e-bike natjecatelja do rekreativaca koji se žele uhvatiti u koštac s duljim vožnjama i poboljšati svoje sposobnosti na izazovnim stazama, novi Reign E+ najnapredniji je E-bicikl koji je Giant do sada proizveo.

Vizualno gledajući, druga generacija Reign E+ izrazito je prepoznatljiva kao GIANT. Tek pomnijim pregledom primijetit ćete razlike između druge generacije Giant-ove legure e-MTBa i njegovog prethodnika. Iako to nije očito na prvi pogled, posljednja inkarnacija Reign E+ temeljito je preuređena, s novim sustavom motora koji predstavlja najupečatljiviju nadogradnju. Štoviše, 29” stražnji kotač zamijenjen je manjim kotačem od 27,5”. Popularni Maestro ovjes od 160 mm kombiniran je s vilicom od 170 mm. Kao rezultat toga, bicikl bi trebao ostati vjeran svom primarnom području primjene i, iznad svega, ostati na grubim stazama i nizbrdicama dok bi tehničke uspone trebao odrađivati bez znoja. Vrlo velika dopuštena težina od 156 kg ostala je ista, što čini Reign E+ izvrsnom opcijom za teške vozače. Cool!

Novi Yamaha motor

Giant i Yamaha kao dvije strane medalje: hardver Giant SyncDrive Pro motora, koji se uvijek temeljio na Yamahinom PW-X motoru, uparen je sa senzorima, daljinskim upravljačima, baterijama i softverom Giant-ove vlastite marke. Najnovija generacija SyncDrive Pro znatno je kompaktnija i lakša od prethodnika, ali i dalje razvija okretni moment do 85 Nm. Dok je prethodni motor zbog izbočenosti uzrokovao da se bicikl zaglavi na preprekama poput panjeva i stijena, novi kompaktni motor najnovije Reign E + trebao bi osigurati znatno veći razmak od tla. U najjačoj od pet razina podrške, SyncDrive Pro trebao bi nadodati četiri puta više od onoga što vozač “uloži”. Koristeći nekoliko senzora koji također uzimaju u obzir nagib uspona, dinamički i progresivni način rada SmartAssist pametno prilagođava razinu potpore situaciji u vožnji. Ovisno o modelu, SyncDrive Pro svoju snagu crpi iz baterije od 625 Wh ili 750 Wh, a obje su integrirane u donju cijev.

Dobro integrirano: daljinski upravljač i zaslon

Prilikom razvoja novog Reign E+, Giant se jasno usredotočio na integraciju zaslona i daljinskog upravljača. Jedinica RideControl ONE tipična za Giantove eMTB bicikle zamijenjena je s dva odvojena sustava. Tako novi Reign integrira jedinicu RideControl Go izravno u gornju cijev od legure, gdje pruža sve informacije o trenutnoj razini podrške i statusu napunjenosti putem LED dioda.
Minimalistički daljinski upravljač RideControl Ergo 3, integriran u kraj ručke, čini elegantan i diskretan kokpit. Funkcije tri gumba mogu se pojedinačno dodijeliti putem aplikacije. Štoviše, daljinski upravljač može se pričvrstiti na bilo koji držač.

Geometrija

Cijev sjedala prethodnika značajno je skraćena i sada bi trebala ponuditi dovoljnu slobodu kretanja tijekom vožnje sa spuštenim sjedalom. Kompaktni motor također je inženjerima omogućio spuštanje donjeg držača. Također je podignuta prednja strana novog Reigna za 3 cm.

IZBORNIK